Job&Talent presenterar ny varumärkesidentitet

Tillväxt

Idag kan Job&Talent (tidigare: Jobandtalent) berätta att man påbörjat en omprofilering, och du kan hitta en video som introducerar vårt nya varumärke på YouTube här. Från och med idag kommer vi att inleda en gradvis uppdatering av alla våra varumärkeselement över plattformar, kanaler och länder. Detta inkluderar en ny stilisering av företagsnamnet, uppdaterad logotyp och slogan, liksom förnyade varumärkesfärger med mera. Det är inte bara en designförändring; det signalerar en grundläggande förändring i vårt kommunikationsarbete framåt. Det nya varumärket kommer att omfamna och representera två kärnvärden hos Job&Talent - teknologi och mänsklig interaktion, medan vi fortsätter vårt åtagande för hållbar och lönsam tillväxt. Christof Schminke, SVP för Brand & Communications på Job&Talent: "Eftersom vi har uppnått enorm tillväxt under åren, befinner sig Job&Talent i ett perfekt skede av vår resa för att inte bara omvandla vårt företag ytterligare, utan också för att skapa ett verkligt globalt varumärke som matchar vår ambition att erbjuda en enastående upplevelse för våra arbetstagare, klienter och anställda. Vi tror att det nya varumärket perfekt överensstämmer med vår mission att stärka arbetsmarknaden genom de människor som jobbar och driver samhället framåt."

  • Nyheter
  • Global

Presskontakt

Det ser ut som om du besöker oss från United States
Besök https://www.jobandtalent.com